Nu är det väl ändå klart va?

Hallå hallå!
Hur är det med er?
Med mig är det kanon, jag är på skit bra humör! Och jag vet riktigt inte varför, men det kanske är för att jag är nog helt klar med min design! Otroligt skönt och snyggt vart det.  Därför har jag inte bloggat någonting idag, har ängnat ungefär hela min dag till att göra om den. Men det vare värt! Eller hur? Så nu ska denna design få vara uppe ett tag.


- Laggt in flikar ovanför inläggen
- bytt meny
- lagt in bild
- fixat mer med min "personliga meny"
- ändrat färg på bloggen
- flyttat upp datum & tiden under rubriken på inläggen
- satt in datum under header-bilden
- satt in en klocka i menyn
- ändrat textsnitt på olika ställen


Men samma header hängde med över till den nya designen! Men den är ju också ganska nyligen gjord, så!

Ja, där var nog allt jag hade gjort!

Snart kommer det upp en dagens fråga, och jag tror att ni kan gissa vad det är för fråga det blir! ;)

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Fanny

Uhm, gör du designer till andra? :) (a)

2009-07-13 @ 17:47:05
URL: http://fannytegelstam.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK