Snabbt inlägg..

Hejsan allihopa! =)

Förlåt för en mega dålig uppdatering, men det beror på att jag, mamma, pappa och mormor har varit hos Magnus och Elin typ hela dagen, för att Elin har fyllt år. =) Grattis på Elin!! Och jag som är så tankspridd, och jag var hur stressad som helst innan vi skulle åka så jag glömde kameran, så inga kort vart det knäppta av mig.

Kom alldeles nyss hem, jag åkte moppe och det spöregna när jag åkte hem så jag vart och är dyngsur, menmen! Ikväll ska jag börja tvätta! Finns ändå ingenting annat att göra med tanke på vädret. Hörs senare igen! =)

(Vilken bloggtorka och bildtorka det har vart nu den senaste tiden.. Men jag sitter vid mammas och pappas dator nu, och finns inga bilder på den, suck!)

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK