Småprat ..

Nu har jag skickat iväg mail till de 4 tävlande. Och tävlningen börjar alldeles snart. Jag ska bara ladda upp bilder och länkar i nästa inlägg.
Men notera att det är enbart 4 stycken som har anmält sig till veckans blogg, lite trist. Så jag kunde inte välja mellan vilka som var mest aktiva, hade snyggast bloggdesign eller vilken blogg som var mest intressant! Men det beror nog på att dom måste bli medlem på en speciell sida för att tävla. Nästa gång, är det inget sånt. Då är det bara att skicka iväg ett mail, men det är då det. Jag skriver när det är nästa tävling. Vad säger ni om det? Blir det fler som anmäler sig då? Ja, självklart? =)

Jag ska också börja på en blogg-design ikväll. Eller jag började redan igår kväll, men ska fortsätta idag. Jag får faktiskt se om jag gör till fler än dom som är bestämt.

En sak till, jag vet inte hur jag ska välja. Men ni vet ju inte ännu vad jag pratar om, men ett inlägg om det kommer efter jag har presenterat finalisterna till veckans blogg. Så det gör jag nu!

Förlåt för kass uppdatering idag, men jag har ju som sagt svarat på kommentarer, skickat iväg mail och kollat runt på en mini laptop! Mer om det i nästa inlägg, det handlar om det ovanför!
Hörs snart!

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Frida

vsg :), joo det ska jag göra :D

och tack för din msn :D

2009-07-14 @ 23:37:05
URL: http://freyd.blogg.se/
SKRIVET AV: Micaela

Jag är gärna med nästa gång du har en tävling :)

2009-07-14 @ 23:38:07
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
SKRIVET AV: Frida

haha :D,

vad ska du göra imorgon då :D ?

2009-07-15 @ 00:05:46
URL: http://freyd.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK