så trött!

Shit vad jag är trött idag alltså, orkar knappt sitta vid datan och då är det illa! Igentligen så skulle jag ju ut med Sara och Jenny för att sola, men det har varit sånt oväder med åska, blixtrar och regn nu på förmiddan, men nu verkar det bli bättre men inte att man kan sola i alla fall, tråkigt men sant!
Ska ändå träffa Sara, I think. Men hon svarar inte, hon sover väll..

Mina besökare och kommentarer börjar minska nu, tråkigt tråkigt! Om veckans blogg, nu får ni rösta! ikväll klockan 22, avslutas röstningen!

KOMMENTARER
SKRIVET AV: ★ sandra

sv: elr hur haha! :p

2009-07-16 @ 18:50:13
URL: http://littlesandra.blogg.se/
SKRIVET AV: ssg

Självklart vill man vinna, men är man inte hemma så är man. PLus att jag själv hatar spammejl där folk säger att man ska rösta på en eller dylikt så jag avstår från dom.

2009-07-16 @ 19:25:14
URL: http://storsomgud.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK