Rubrik?

Hejsan alla läsare!
Idag blir det ett sånt här tråkigt inlägg som inte alls innehåller några bilder eller någonting, men det ska bättras på det också!


Träffade Sara vid sex-tiden ikväll, vi åkte runt och sen satt oss på en brygga sen upp till E-center där mamma, pappa, Magnus och Elin var och handla mötte dom. När dom väl var klar, så åkte vi till Söderala ut till dom, där beställde vi biljetterna och så. Äntligen är det klart! Nästa fredag vid 16 tiden så åker vi. =)
Har jag sagt vart vi ska? Men i alla fall, vi åker till Stockholm, jag, Sara, Magnus och Elin kommer att vara där från fre-mån. Vi kommer att bo i Märsta i Görans (mormors mans) lägenhet som han har där. Good!
Kommer bli kanon kul!

Men nu ska jag kolla på någonting som jag blir trött av sen ska jag sova, får se om det blir någon bloggning imorgon! Annars hörs vi i övermorgon! Ha det så bra så länge.

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Frida

varför svarar du typ aldrig på mina kommentarer =( ?

2009-07-24 @ 11:51:38
URL: http://freyd.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK