rösta på veckans blogg!

Shit, vilken blogg och bild torka det har varit idag för mig. Säg någonting som jag ska blogga om? Men man kan väl inte vara hur aktiv som helst flera dagar i rad? Nej, det funkar inte. Men det kommer upp bilder och allt så småning om igen.

Känns som att jag börjar bli sjuk också, för jag är hur trött som helst och hängig. Urk, vill verkligen inte bli sjuk nu!

Imorgon så ska jag nog träffa Sara och Jenny ganska tidigt (?). För om det är fint väder så lägger vi oss nångonstans och steker! Mer som händer imorgon? Jag vet inte, får se vad jag hittar på.

Men nu måste ni mina läsare börja kommentera vilken ni tycker ska bli veckans blogg, annars så går inte det här att genomföra. Men jag hoppas verkligen på att jag får in många röster tills imorgon kväll, för det då tiden tar slut men har jag inte fått in fler röster än vad jag har nu så går det inte att avsluta det imorgon då förlängs det. Återstår att se.

Nu ska jag kolla om det finns någonting på tv, om inte så bosätter jag mig i sängen med datorn och kikar runt lite. Ska sova tidigt ikväll! Hörs imorgon igen, god natt.

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Frida

vad haqr du gjort ivkäll då robin :D ?

2009-07-15 @ 23:30:04
URL: http://freyd.blogg.se/
SKRIVET AV: SANAZ

Taack desamma! :)

2009-07-15 @ 23:38:53
URL: http://sanaz.blogg.se/
SKRIVET AV: nnoshin'

Skit nice blogg, tack förresten! :d

2009-07-16 @ 00:01:16
URL: http://nnoshins.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK