Robin hissar och dissar!



- Fler besökare på min blogg och flera kommentar. Jag älskar det!
- Att jag har en tävling på bloggen, "Veckans blogg" Länkning i en vecka. Inte dåligt?
- Jag hissar Topman.com, massor av snygga klädesplagg!
- Och jag hissa mig själv så klart! Därför att jag gör gratis bloggdesigner.. Så klart!



- Blogg.se'e statistik-mätare 4sure! Visar den någonting korrekt eller? Nej, och det resulterar i en big diss
- Blogg.se'e Mest: aktiva besöka kommenterade! Hell no(!!), att kenza är mest aktiv. Skriver hon ens i sin 2 gånger om dagen?
- Emoungar som kommenterar mig och det blir så crazy ._. så jag hämtar rakbladet. Shit, skärp er?

Vad hissar och dissar ni?

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK