Regn och storm..

Vilket väder det är idag, eller snarare oväder ska man kanske säga? Ja! Det spöregnar och det stormar, skit trevligt! Nej inte precis.

Jag ställde klockan på 11 idag, för jag har bestämt mig att inte sova bort dagarna, och jag klev upp halv 12, så skönt att vara uppe i tid för en gång skull, då vakna Sara också så vi kolla på Snålvatten och jäkelskap, Varning för Jönssonligan, Mr. Bean och nu tittar vi på Hundtricket! (Som sagt, tröttnar inte på Hundtricket!!).

Idag ska jag bara vara hemma och sitta vid datan och kolla runt lite, ska beställa hem en ny plattång också, min gick ju sönder för ett tag sen. Suck! Får se vad jag mer hittar på, Sara ska väl hem om ett tag..

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK