Packat klart, och till Bollnäs imorgon!

Hej igen allihopa! =)

Ja, nu har jag så gott som klart packat klart. Äntligen! Men som jag sa tidigare, så kommer jag att plösa ner mer innan vi åker ändå, haha! Men jag packar alltid mer än vad jag måste ha med mig, men jag ska kunna välja kläder också? Jag vet ju inte vad jag ska ha på mig.. Bättre att ha för mycket än för lite, eller hur? =)



 

Kameran finns
här!
Den kostar 1949.- och är då ifrån Elgiganten..

Men i alla fall, imorgon bitti så ska mamma, pappa och jag till Bollnäs närmare bestämt till Elgiganten och köpa en ny digitalkamera, jag har ju en systemkamera, men den är för klumpig för att ta med sig dit man ska. Så det är kanon med en digitalkamera, skönt att jag slipper släpa med mig systemkameran till Stockholm!

Vi hörs imorgon igen när jag är hemma, kommer att mobilblogga under dagen också! =)

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK