Onsdag den 15 Juli!

Hallå bloggen och alla läsare!
Idag har jag inte alls vart nå pepp på att blogga, men för eran skull så blir det nått inlägg idag.

Som vanligt ställde jag klockan på 11 och inte klev jag upp då inte, utan snoozade till klockan blev 12, sen somna jag om och vakna klockan 15, men det är inte så konstigt. Jag gick och la mig klockan 5/halv 6 imorse. Men inatt ska det bli ändring, jag ska lägga mig vid 2-tiden, inte senare! Så jag kommer upp i tid imorgon..

Just nu sitter jag ute på altanen och kikar runt på lite bloggar och väntar på att Magnus ska komma hit, för jag skjutssa hem han..
Sen ska jag nog iväg och hämta Sara och vi ska nog åka runt lite... Funderar på att dra med mig datan för en liten snabb sak som jag ska kolla om det fungerar. Oh yes, secret!

Hörs senare!

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Fanny

om man ska vara me o tävla om veckans blogg ....så msåte man förtjäna ...tror inte ja gör de

2009-07-15 @ 18:10:28
URL: http://banny87.blogg.se/
SKRIVET AV: N

Fin blogg! (:

2009-07-15 @ 19:56:54
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK