Nattinlägg + dagens val av plagg!

Slappdag, segdag, tråkddag och allt som hör dåligt väder till, så har min dag varit! Men ganska så skönt på något konstigt sätt ändå! Få ta det lite lugn och slappa bara, för när det var grymt fint väder så kändes det som att man var tvungen att vara uppe i tid, vara ute och ta vara på solen och värmen! Sola, bada och inte sitta inne. Så skönt att man kan sitta inne framför datan någon dag utan att känna ångest för att man gör det. Ja, ni fattar vart jag vill komma med det här.

Men i alla fall, jag baka tekakor idag, men det receptet som jag följde sög totalt! Det var helt fel, det var alldeles för mycket mjöl. Dom vart ganska hårda, men ändå goda!
Och nu sitter jag med Sara hos mig och kollar på tv och pratar lite, får se om det blir någon film sen. Men nu ska jag se på lite tv och kolla lite på Saras data, ska formatera den kanske ikväll.

Men ni som läser min blogg är då sjukt dåliga på att kommentera mina inlägg, när du ändå läser min blogg och mina inlägg så kommentera!

Men en sak till en annan. En dagens val av kläder:



Nice plagg att tråka och slappa i en dag som denna! Eller hur?

Glajjor - Stockholm (det är förskräckligt solit här!!) HAHA, ironi! Nämen, soft med solglajjor ändå!
Linne - Cubus
Kofta - JC
Shorts - H&M
Och håret, helt ofix!

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Evelina

nice!

2009-07-15 @ 12:25:02
URL: http://rreflection.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK