Nattinlägg, och lite nytt pill med designen!

Ja, då är jag så gott som klar med min design på bloggen! Näääästan klar med menyn! Nu ska det bara in lite nya färger och lite mer smått som kommer göra snyggt här! Kanoners. Men vad tycker ni? Hur vart det med en "personligare" meny? Som sagt, ordet innan frågan, kanoners(!), tycker jag. Mycket bättre än vad blogg.se's standard: Senaste inläggen, Kategorier, Arkiv och Länkar. Liksom hallå? so boring!

Men nu är klockan 03, och jag ska upp klockan 11 imorn. (måste) För jag kan inte sova bort dagarna som jag har gjort hittills, så nu ska jag knäppa på nått avsnitt som jag hittar på webb-tv snart och sen sova!
Vi hörs imorgon igen, god natt!


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK