My friday!

Godkväll alla läsare! =)

Dagen har varit hur bra som helst. Åkte och hämta Sara vid 19-tiden, vi satt oss på en brygga i solen och jag hade datorn med mig men mitt batteri tog precis slut då jag hade kommit in på internet och skulle skriva ett blogginlägg, men så är det. Efter ett tag så åkte vi och köpte godis och puttre runt på moppen till Vågbro och lillhan sen in till stan en sväng, jag åkte hem vid 21, la mig och kolla på film och nu sitter jag äntligen vid datorn och skriver ett blogginlägg!

Men över till tävlingen nu, jag skulle ju kanske utse vinnaren idag. Men det får vänta tills imorgonkväll, mer röster ska in! Så det inte är så jämt! =)
Jag hoppas att det är okej med dom som är med och tävlar? Jag ska i alla fall skicka ut ett mail till dom nu, så om ni läser det här! Kolla era mail, så får ni tid när tävlingen är avlsutad imorgon och hur ni får reda på vem som vunnit!



Ja, det är mobil-bilder. Jag hade inte kameran med mig, sorry! Men det får duga..
Solglajjor - Stockholm
T-shirt, kofta, chinos - JC
Skor - Hur gamla som helst. I don't remember!


Imorgon ska jag, mamma och pappa till Bollnäs närmare bestämt Elgiganten, dom ska köpa den där bärbara datan och jag ska få en ny plattång, äntligen. Så som jag har väntat, men det har faktiskt varit bra för mitt hår mår mycket bättre nu, i alla fall vad jag tycker. Det är absolut inte lika slitet längre!
Så jag ska upp i bra tid imorgon, så jag ska snart lägga mig, tro det eller ej! Vi hörs imorgon när jag vaknar eller är hemma, lördagens klädval kommer också upp då. Men jag tror jag kör på samma kläder som idag, fast byter ut den vita koftan till en cardigan och skorna till .. aa, jag vet inte! Men i alla fall, bilder kommer upp! Men nu har jag babblat på en massa, men god natt så hörs vi imorgon. Sköt om er! =)

KOMMENTARER
SKRIVET AV: maria

Ohh en nattuggla uppe hahaha! Tack så mycket! Allt bra? :)

2009-07-18 @ 00:35:29
URL: http://mariadaos.blogg.se/
SKRIVET AV: maria

svar: jo det är bra, lite varmt bara,och ganska trött hehe. några planer inför idag/imorogn? :)

2009-07-18 @ 03:10:32
URL: http://mariadaos.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK