Morn morn!

God morgon alla!

Klockan är kvart över 10 och jag är uppe, haha. Det är konstigt det. Men jag har faktiskt vart uppe sen halv 10(!!)

Jag kunde inte sova inatt, har kanske sovit 2 timmar allt som allt. Jag gick och la mig vid 2, halv 3 och kunde inte sova så jag låg och lyssna på musik till halv 5 och sen somna en snabbis sen vakna av att det bytte låt, då tog det ytterliggare ett tag till innan jag somna, väl när jag hade gjort det hoppade min katt på mitt ben för en jävla flugjävel! Då var det omöjligt att sova, men jag lyckades i alla fall att stänga ögonen tills nästa gång jag vakna...

Idag ska jag nog träffa Sara och Jenny, men Sara sover nu. Så det blir nog senare, så först ska jag göra en frukost, får se vad jag orkar göra om jag ens orkar göra en frukost! :p

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK