Mobilbloggning, fungerar inte!

HAHA! idiotiskt! Det fungerade nu, efter hur många gånger som jag har testat. Men whatever, det funkar! Yes. nu blir det mobilbloggning!


Jag förstår inte! Jag blir tokig!!


Jag tänkte att jag skulle mobilblogga och så, (genom mms) mycket bättre när man inte har tillgång till data. Men inte då, det är någon som inte vill att jag ska kunna mobilblogga. Det funkar inte alls för mig, spelar ingen roll hur jag gör. Gah! Jag blir tokig. Någon som har samma problem och hur fick ni det att funka? (Om det gör det för er.)

Vore tacksam för svar! =)

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Frida

okej robin , men det är okej :) , jag trodde bara du dissade mina kommentarer ;), men nu kommer jag att fara bort så jag kanske inte kommer kunna svar men sak försöka så gott jag kan, jag har med mig dator :D

2009-07-25 @ 00:13:07
URL: http://freyd.blogg.se/
SKRIVET AV: Frida

jaha okej okej ,då har jag just farit över på gotland =( desamma :D

2009-07-25 @ 01:05:02
URL: http://freyd.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK