Kväll..

Hemma! Äntligen! Eller det har jag varit i närmare en halv timme nu.

Kvällen började med att jag åkte till Söderala till Magnus och Elin, var där innan dom skulle in till stan. Så jag skjutssa dom och sen åkte jag hem, så trött och så mycket som jag frös! Eller trött och trött, det är ju endast förnamnet!
När jag väl hade varit hemma ett tag så ringer Magnus och säger att han ska hem och att jag ska skjutssa hem han, men jag frös och orkade inte. Som tur var, så var mormor här.
Så vid 23, åkte vi och hämta Magnus och skjutssa hem han och sen stanna där ett tag för att beundra den fantastiska lilla varelsen som dom har, nämlingen kattungen! Haha, så söt den har blivit, och riktigt bra bilder fick jag på henne idag också. Kommer upp imorgon eller idag!

Vid tolv-tiden inatt så åkte jag och hämta Elin, tog deras moppe och hämta henne. Men efter det så vart det äntligen hemfärd igen, vid halv 1!
Och nu sitter jag här med halvöppna ögon och kan knappt se det jag skriver men ändå ska jag trotsa min trötthet för att vara aktiv och vara uppdaterande för mina läsare! Sött va? Ofc!

Men nu ska jag se på Sommarkrysset och sen sova, guud vad jag har längtat efter att få sova! Äntligen är det dags. Hörs imorgon!

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Linda

usch, det är nästan så man känner hur tröttare o tröttare du blir, och det värsta är att det smittas ;)

2009-07-12 @ 12:14:07
URL: http://sakkii.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK