Ingen vinnare till veckans blogg och favorit i repris

Tyvärr måste jag skjuta upp avlsutningen på tävlingen, för det står lika mellan 3 stycken bloggar! Därför låter jag nu alla 4 få chansen, alltså alla får vara kvar. Men har inte blogg nr.4, fått några röster imorgon så måste jag säga ifrån henne från tävlingen, tyvärr. Så nu måste ni som är med och tävlar göra reklam för att ni är med och tävlar så det kommer in röster på er själv, engagera er! =)
Får se imorgon hur många fler röster som jag får in, om jag får in tillräckligt så stänger jag ner tävlingen och korar en vinnare! Rösta på din favorit här!

Hörrni, förresten, är det någon som skulle ha en gratis bloggdesign? Ja, då får ni följa alla stegen där det står "Gratis bloggdesign" i flikarna vid headern. Do it! Förut hade jag några stycken men nu är det inte en ända som har hört av sig, konstigt nog! Aja, folk är ju som dom är..

Jag vet att jag har varit usel på uppdatering och det har varit dåligt med bilder. Men jag har varit så trött idag och det är jag fortfarande, så därför. Men imorgon, då ni! Bilder, inlägg och förhoppningsvis en vinnare till veckans blogg! Hörs imorgon när jag vaknar, god natt. :D




Vet att jag har visat den här bilden en gång tidigare. Men favorit i repris eller hur?

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Fanny

Men det var ju du som skulle höra av dig ang bloggdesignen? ;) eller? (a)

2009-07-22 @ 00:05:23
URL: http://fannytegelstam.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK