Hiss eller diss?

När H&M fick in nyheterna på kläderna, så fick dom även in 2 par nya skor. Nämligen dessa två par:

1.   2.



Ja, jag vet inte vad jag ska tycka. Haha! Skor nr. 1 är ju gräsligt fula och ja, det är tyvärr också skor nr. 2! Men om jag var tvungen att bära ett par av dom här, så skulle det utan tvekan bli skor nr. 2! För er då?
Ja men seriöst, titta! Titta på bild 1. Hur tänkte dom? Rosa, blå och turkos/grön färg. Shit! Hur skulle man lyckas att passa ihop dessa skor med en hel outfit så det skulle se bra ut? Njae! Skit fula var dom i alla fall! 

bild nr. 1 = Hiss eller diss?
bild nr. 2 = Hiss eller diss?

Hiss för båda skorna?
Eller
Diss för båda skorna?

Ja, diss för båda skorna blir det i alla fall för mig!


KOMMENTARER
SKRIVET AV: Jilina Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Ja, jag tycker som du. Diss för båda.

2009-07-11 @ 07:05:28
URL: http://www.jilina.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK