Frågestunden



Vad fick dig att börja blogga?
Jadu, bra fråga.. Jag vet faktiskt inte, jag hade bara lust. Tyckte att det verkade roligt och det är det ju. Inte sant?

Om du fick träffa en person, död eller levande, vem skulle det då vara och varför?
Jag tror nog att jag hoppar den här frågan...


Vad skulle du göra om du var osynlig för en dag?

Jadu, också en bra fråga. Göra någonting dumt, kanske råna en bank?

Varför måste man bli medlem i den där biogrejen för att tävla om veckans blogg?

För om du ska tävla om "Veckans blogg" och jag sköter arbetet omkring det, så ska jag få ut någonting av det. Därför ska du bli medlem på den sidan. Och det är helt gratis, du får inge spammreklam till din mail eller någonting. Och du kan börja samla poäng och sedan få ut det i pengar! Inte så dumt va?

Har du fixat desigen på bloggen själv?

Japp, jag har fixat allting själv!


Vart köper du helst dina kläder?
JC och H&M

Hur känd är din blogg och hur många läsare per dag har du i genomsnitt?

Känd? Näe! Det är ungefär som en helt annan vanlig bloggare, inte storbloggarna då! I genomsnitt ett 3-siffrigt tal!

Vad har du för personlighet?

Äh, jag vet inte! Jag är den jag är, jag är ROBIN! 4sure, ni får leva med det!

Gör du designer till andra?

Ja, jag tänkte att jag skulle börja med det nu. Men jag har redan 3 stycken som jag ska göra. Så om du vill ha en design fråga mig först innan du börjar bestämma vilka bilder och vilka färger din blogg ska ha.

Vad är det första du tittar på hos en tjej?
Det är ju personligheten!

Hur ska den perfekta flickvännen vara?
Glad, snäll, trevligt och omtänksam!


Hur gammal är du?
Jag är 15, men fyller 16 år nu 29 Juli i år. Ett litet grattis kanske? :D

Bor du i Stockholm?
Nej, det gör jag inte. En bit därifrån. Jag bor i Söderhamn.

Tack alla ni som kom med frågor! Väldigt trevligt.


KOMMENTARER
SKRIVET AV: sarah sötnos

Hoppas du får en fin dag!=)

kram!

2009-07-14 @ 02:34:01
URL: http://shms.blogg.se/
SKRIVET AV: ida

roligt med frågestund ! :D, super fin blogg !

oh va söt du är ! (: <3

2009-07-14 @ 19:15:57
URL: http://presspause.blogg.se/
SKRIVET AV: Beatrice [foto, mode & vardag]

du ser äldre ut!

2009-07-14 @ 21:02:37
URL: http://beattriicee.blogg.se/
SKRIVET AV: Fanny

gosh, ofta du bara är 93a ? :O

grattis i förskott. ;D :)

2009-07-15 @ 00:19:00
URL: http://fannytegelstam.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK