En snabb update om min lördag..

Hej alla!
Idag har jag verkligen sovit ut, vaknade vid halv 1! Klev upp, åt frukost och gjorde mig klar efter det åkte mamma, pappa och jag till E-center och sen hem och nu sitter jag här. Funderar på att dra med mig Sara ut en sväng, men det regnar och jag tror att det började åska nu också? Eller mullra, eller äsh det kanske var någonting annat? Ja, whatever.

Vi hörs igen sen (och jag vet att jag kulle börja med massa inlägg och så idag, men jag har ju inte haft tid för datan och jag kommer att mobilblogga under dagen! =) Slänger nog också upp en dagens genom mobilbloggningen också. Ska också fortsätta med Veckans blogg! Men shit vad jag babblar på, hörs igen sen! =)

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK