DAGENS FRÅGA



Att blogga blir bara större och större. Men man kan också få ut någonting av att blogga, nämlingen pengar! Men inte en människa kan väl ha missat att man kan tjäna pengar på sitt bloggande? Man annonserar ut annonser åt företag och sedan få pengar, men beloppet beror på hur många som klickar på annonsen eller om det är någon som köper någonting. Man kan även tjäna pengar på att videoblogga. Vilket inte är dåligt, dom större bloggarna tjänar massor av pengar som helst på annonseringen.

Men nu undrar jag:
- Annonserar du på din blogg?
- Om du inte gör - Varför inte?
- Hur mycket tjänar du på ett ungefär i en månad?


Tjänar jag pengar på mitt bloggande? Nej, jag tjänar inte pengar på mitt bloggande, varför inte? Ja, det vet jag inte. Jag har bara inte orkat tagit tag med att bli medlem hos företagen och fixat annonserna, men någon gång så ska jag fixa det och jag kommer att annonsera! Men däremot är jag medlem på olika gratis sidor, en av dom är: Gratisbio.se, som jag har skrivit om en gång tidigare. Men en gång till skadar väl inte. Bli medlem genom länken där och du får 75 poäng på en gång. När du är uppe i tillräckligt mycket poäng så löser du in dom mot pengar, alltså i presentkort som sedan skickas hem till dig! Sidorna är absolut 100% gratis, ingen kostnad för att bli eller att vara medlem där. Kanon bra! Men nu vart det från en sak till en annan, menmen...

Lämna ditt svar i kommentarsfältet!

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK