Börja packa, sola och?

Hej på er alla! Eller kanske ska säga god morgon?
Men inte för min del, har faktiskt vart uppe sen ungefär kl. 13 idag, inte illa va? Inte med tanke på hur länge jag satt uppe inatt..

Jag ska alldeles strax börja packa, jag har dragit ut på tiden lite, funderar faktiskt på att strunta i att sola, dels för att jag inte orkar och jag vet inte när jag ska ha tid för det heller, men det beror på när Sara har tid.. Jag har ju nästan hela dagen för min själv, att packa och så, eftersom Sara är påväg till Jenny. Men ska kanske träffa dom sen. =)

Men nu ska jag äntligen börja packa, sen äta lunch! Hörs senare idag, om inte genom mobilbloggning. ♥

KOMMENTARER
SKRIVET AV: S*

anmäl dig som veckansblogg ! :)

2009-07-28 @ 17:30:18
URL: http://jaso.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK