Altan, sol och spiiiindel(lar)

Update: Jag är ett mongo! Jag har kollat fel, det är imorgon det är Vinterviken på kanal 4 klockan 15:05, haha! Men man kan väl inte alltid kolla så rätt eller hur?
När jag kom upp och in ifrån spindlarna så såg jag att mama höll på att göra mat, kött - potatiskroketter och sallad! Mums! Men nu ropar mamma att det är klart, så nu ska jag dra ut och äta middag på altanen! Hörs senare igen.


Just nu sitter jag ute på min altan! Och stekhett är det här, trots att jag sitter under parasollet. Jaja, jag har nu svarat på en massa kommentarer, och det är hur kul som helst! Jag uppskattar varenda liten kommentar som jag får, så fortsätt att kommentera! Glöm inte bort veckans blogg  och inte frågestunden heller!
Det var kanske lite dumt att ha två saker samtidigt? Jaja, det löser sig. Får se hur många som vill va med i veckans blogg.

Men nu vill jag verkligen inte sitta ute här nå mer, nu vill jag in in in in! Det var en spindel som kröp upp på min datasladd och den ligger alldeles bredvid mig, panik. Men jag fick död på den, men jag vill inte ens tänka på hur många det är här ute! Näe, nu sticker jag in! Svarar på mer kommentarer och chekar min mail när Vinterviken är slut, för den börjar som sagt 15:05 på 4:an, missa den inte!


Lockit, lockit! M yes!

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Linda - det handlar om helheten!

va kul! hoppas du vill fortsätta titta in sen också. puss o kram

2009-07-11 @ 14:59:53
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
SKRIVET AV: Linda - det handlar om helheten!

jag följer dig med nu, la just till dig!! =D ler. kramen

2009-07-11 @ 15:10:56
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
SKRIVET AV: Linda - det handlar om helheten!

tack va roligt att du tycker det. det värmer!! kram kram och ta hand om dig!!

2009-07-11 @ 15:15:36
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
SKRIVET AV: Nadja

jag hoppar tävlingen. Det e bara bra med mig. =)

2009-07-11 @ 15:38:03
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK