090730

Hej! =)

Idag har det vart lite mycket att göra, så jag har inte haft tid till dator! Men i alla fall vaknade vid halv två idag, och det för att jag inte kände mig så bra igår, kändes som att jag skulle bli sjuk men idag när jag vakna var jag på topp färutom huvudvärk som har suttit i hela dagen och ännu inte har släppt, så det blir sängen tidigt ikväll! Det måste jag även för att jag ska upp tidigt imorgon så jag kan gå igenom packningen igen och hinna duscha för tåget går klockan 16:09 imorgon, så är vi i Märsta vid halv sex, tror jag att det var! 

Men i alla fall, när jag vakna så åkte jag till Söderala och hämta Elin för jag skjutssa henne och handla en snabbis, sen blev det hem och hämta nycklarna till lägenheten, eftersom mormor och Göran var här.. Och prata lite. Efter det så åkte jag och hämta Sara och vi åkte till Skokanonen och köpte skosnören till mina skor. Sen ner till bryggan och satt oss, fick även en present av henne eftersom jag fyllde år igår. (Bild kommer längre ner i inlägget)
 
Nu ska jag faktiskt fortsätta att packa om, jag måste! Jag har rivit upp nästan alla plagg som jag en gång har packat ner och andvänt det en gång, så det blir bara att packa ner allting igen och se om jag har glömt någonting.

Snart kommer vinnaren upp och mail ska skickas ut, men jag måste priorietra min packning först! Annars skickar jag ut mailen imorgon innan jag åker, men det blir om jag inte hinner ikväll. Men det ska jag hinna, det är bara så! Oj, vad jag babblar på en massa strunt nu. Det kommer också upp bild på dagens klädval senare! Håll utkik efter inlägget om "Veckans blogg" nu! =)


En skitsnygg Cardigan i grått och vitt!
Tack Sara! =) ♥



KOMMENTARER
SKRIVET AV: Fanny

Grattis i efterskott. :)

2009-07-30 @ 23:17:13
URL: http://fannytegelstam.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK