090707

Hej!
Nu vart det ett ganska sent inlägg, men bättre sent än aldrig va?


Igår tills idag sov ju Sara hos mig, vi kolla på Hundtricket, kan kolla på den hur många gånger som helst utan att tröttna! Men vi somna någon gång runt 04-tiden och vakna först 14, sen 16:30, KAN NI TÄNKA ER? Shit! Måste upp i tid imorn nu.
När vi hade vart vaken ett tag så åkte vi och köpte godis och chips, på hemvägen mötte vi Magnus och Elin på Tempo, så vi åkte med dom till Söderala, kolla på minnesstunden med Michael Jackson, sen lite av Wallander - (kommer inte ihåg vilken) Sen åkte jag och Sara hem, klockan var runt halv elva då, och sen hämta hennes pappa henne och nu sitter jag här bänkad framför datorn och ska se någonting på webb-tv! Finns inget bättre för att bli trött! Hörs imorgon, god natt.


Tänkte att jag skulle ladda upp 2 bilder på Magnus och Elins kattunge, men inte då! Det krånglar. Får bli det någon annan dag istället då!

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK