090705

God kväll alla läsare! :)

Vilken dag det har varit idag! Det började ju med att jag tvätta och skulle städa. Men jag fick för mig att jag skulle möblera om hela och då menar jag verkligen hela rummet! Och så vart det. Ringde hit Sara så hon kom och hjälpte mig, massor av saker gjort och jag vet inte om det vart så jättebra. Men nu har jag i alla fall en "walk in closet". Massor av saker att bära. Tog garderoben ifrån mitt gamla rum och ställde in och det gick ju som det gick. ;)
Bilder på hur det såg ut före och efter kommer imorn, (blir ju klar imorgon).

Mot kvällen så kom Elin så jag, Sara och Elin satt oss på min altan, prata och rökte vattenpipa. Hade ju vart kanon trevligt om inte alla myggen hade varit där. Tusentals! Sen kom även Rasmus och Johan en sväng, satt och prata oså!


Gullit värre!




Posering i bakgrunden 4sure!


Posering i bakgrynden 4sure!
I-G-E-N.


Snyggt ;)

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK