090703

Hallå hallå!

Idag är det inte alls nå fint väder, nu är det slut på allt. Tråkigt men sant..
Men ändå är det ganska skönt att man slipper svettas ihjäl och kan bara sitta inne vid datan och kolla på tv, medans det regnar utanför.
Det konstiga är att vädret kan skifta så snabbt.. Tidigare idag var det sol och varmt, men nu är det sånt här grått väder..

Men i alla fall.. Idag vaknade jag och Sara runt halv två tiden, somna ganska sent igår så därför.
Men nu började det spöregna ute och jag sitter på min altan, nu är det bäst att dra mig in till värmen så att datan inte går sönder, vore väl en stor katastrof det.. Bu!
 
Äntligen inne.. Vad som händer ikväll, har jag ingen aning om, det blir väl antagligen att sitta hemma och kolla på tv, Sara hänger säkert med hon också!

Hörs ikväll.

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK