090702

Hej!

Idag vaknade vid 13:30, jag vet väldigt sent. Men jag struntade totalt i att mobilen ringde..
Åkte till Anton i Jonskär med Sara för att bada, och skönt var det idag! När det var strålande sol. Åkte därifrån vid 18-tiden.

Mot kvällningen så ringde Magnus och fråga om vi skulle åka och äta, och vi hamna på Sibylla sen åkte vi och hämta Sara för att sedan åka vidare hem till Magnus och Elin i Söderala, vart att kolla på kattungen, stor har den blivit och försöker att gå men det gick ju inte så bra, haha! Sen kolla vi på en film på 6, när den sluta så åkte jag och Sara hem.
Vi satt oss på min altan men det vart inte långvarit, alldeles för mycket mygg som attackera! Så nu sitter vi i soffan och kollar på two and a half men. Hörs imorgon igen!

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK