Vad vill ni att jag ska blogga om?



Just nu har jag en sån stark lust att sluta blogga, har ingen inspiration eller någonting.. Känns helt meningslöst! Men någonting som jag verkligen vill göra, är att blogga men lusten är borta? =(

Jag vet exakt hur jag vill blogga, men som sagt har ingen inspiration.. Inte enbart vardagliga saker, som jag jämt gjorde förut, i början av tiden jag bloggade, jag tycker själv att min blogg har blivit mycket mer intressantare än vad den var i början! Eller vad tycker ni?
Men om några dagar.. Är jag på banan igen! När jag vet om jag ska fortsätta och när inspirationen är påväg att rinna över, då kommer jag tillbaks som aldrig förr!
Men förvänta er inte att jag ska sluta att blogga nu för några dagar, jag slänger upp några inlägg då och då.

När jag är tillbaka igen då blir det blogga om:
 Hiss och diss/Vad jag hissar och dissar
 Mer om mode, liksom: Ihopsatta outfits - så som det var i början
 Tips, allt ifrån mode - vardagligt - foto!
 KANSKE VIDEOBLOGG!

Vad tycker ni? Peppa mig att fortsätta med det jag gör, annars går det åt skogen!

KOMMENTARER
SKRIVET AV: LIENE

blogga om vad du vill, är lite svårt att säga vad en annan ska blogga om eftersom alla bloggar ju om vad det faller sig i.



och tack:D fin blogg är också fin.

2009-08-13 @ 10:55:19
URL: http://lienes.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK