Vad tycker ni?

Tyvärr så får det här bli en: Dagens fråga!


 

Ja nu har ni till och med chansen att påverka min hårfärg, jag är ju inte klok! Men får se inom en snar framtid om jag lyssnar på er eller helt enkelt skiter i vad ni tycker att jag ska ha för hårfärg!



Ja, det är hårfärg jag pratar om! Jag har ju blont nu, som nog alla har fattat (om inte - då är du idiotförklarad!). Men jag funderar på att färga eller slinga mitt hår i lite brunare nyans, inte mörkbrun/svart utan mycket, mycket ljusare! Varför har jag börjat funderat på det? Jo, för mitt hår blir och är så slitet p.g.a all blekning som jag måste göra, och jag måste bleka min utväxt minst en gång i månaden, och då bleker jag hela håret, och inte bara utväxten! Du hänger med? Good, då fortsätter jag! Så om jag ska färga eller tona mitt hår brunare, så kommer jag att göra det någon dag innan skolan börjar! Funderar också över lite om jag ska göra en färgning eller endast tona! För när jag tonar håret är det mycket lättare att få det blondare igen, om jag skulle ångra mig! =)


Så vad tycker ni? Blont eller ljusare brunt?


Till ungefär den här färgen, fast ändå lite ljusare!

KOMMENTARER
SKRIVET AV: frida

din med :) tack! det var kul o höra ;D

2009-08-06 @ 02:31:09
URL: http://fws.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK