Vad hissar/dissar jag?



Hösten. Ja faktiskt, jag längtar lite till hösten. Iallafall att shoppa lite nya kläder! Tycker verkligen att det är lättare att klä sig snygg på hösten än på sommaren. Det är det enda positiva med att hösten snart är här!

Stockholms-resan. Hur glad som helst att jag har gjort någonting vettigt denna lediga tid under sommaren!

Skolstart.
Jag längtar inte till att skolan börjar igen, jag tycker att det ska bli mesta dels kul med att starta igång, och få se hur det är på Media och en ny klass och en ny skola. Någonting nytt, men det ser jag faktiskt fram emot! Har ju iallafall några stycken med mig som är dom bästa! =)




Sommarvädret. Inget vidare väder har det varit denna sommar, verkligen trist! Mesta dels regn och kallt..

Slutet på sommarlovet. Att sommarlovet börjar lida mot sitt slut är faktiskt tråkigt, men sant. Så sjukt fort det har gått, jag tycker inte alls det var längesen det var avslutningen på stan och sen kvällen hos mig.. Jag kan inte förstå! Någon som tycker lika?

Klädbutikerna i denna stad. Det finns nästan inga butiker här? Det finns absolut inga utbud på kläder, iallafall inte något snyggt som jag tycker om. Nä, ta hit H&M och stäng JC - en klädaffär med ungefär en hylla med jeans och en liten stång med tröjor, wow! Nä, ska man ha kläder så får man åka till Gävle. Lite jobbigt va?

Hjärtformade solglasögon. Folk som andvänder sånna, måste det vara nå konstigt med! Jag förstår inte ens hur folk vill gå runt med sånna och tro att dom är snygg, dom är hur fula som helst. Ni läre väl skämmas va? Folk skrattar åt er!



Och ni då? Vad hissar samt dissar ni? =)

KOMMENTARER
SKRIVET AV: W I K T O R O Z

jag tkr hjärt brillor är sjuuuukt hett, jag har 2 par sånna. men de är min åsikt :)

2009-08-16 @ 20:09:31
URL: http://wiktorozlife.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK