Vad har jag gjort under bloggpausen?

Som ni har märkt alla mina läsare.. Så har jag haft en bloggpaus, och en behövlig sådan! Jag vet att jag ska fortsätta att blogga igen (iallafall som jag tror nu!). Det tycker ni är bra va? ;)

Men hörrni, jag har ju hunnit med massor under den här tiden! Ni kanske skulle vilja veta vad?

Jo, det här:
- Gått på strömmingsleken
- Träffat nytt folk

- Börjat skolan, en ny skola och en ny klass..
- Hunnit gått en vecka i skolan
- Blivit sjuk och vart frånvarande från skolan (p.g.a att jag var sjuk)
- Min mobil har gått sönder (ska få en ny på söndag.. Ge mig tips på nån bra?)
- Min moped går ännu dåliga och det p.g.a mig
- Jobbat flitigt i skolan (men det är ju som vanligt det!)
- BESTÄMT MIG ATT FÄRGA HÅRET BRUNT I HELGEN!


Ja och massor mer! Jag har ju som vanligt glömt bort typ hälften av det jag tänkte skriva.. Suck! Nu ska jag kika på lite webb-tv, kolla på en ny mobil, leta inspiration till designen och sen sova! Hörs imorgon.

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK