Stockholms-resan!

Fredag: (Skrev ett blogginlägg) Vi var framme i Märsta vid halv sju, då stanna vi där och laga mat, åt och kolla på tv!

Lördag: Klev upp kl. 09, åt frukost och klädde på oss åkte in till stan med pendeln vid 11, gick runt i alla möjliga affär! Sen gick vi till T-centralen och hoppa på tunnelbanan och åkte till Cosmonova, kollade på: Flodäventyret i Gran Canyon, och det var verkligen inte bra! Jag fick en sprängade huvudvärk som inte ville ge sig förns vi gick och la oss på kvällen! Efter det så åkte vi in till stan igen och gick runt lite till innan vi åkte till Bromma och träffa, Sandra, Taleb, Sherin, Yasmin, Noah, Nevinne och den lilla! =)
Men vi hoppa på fel tunnelbana, och det förstår jag inte hur vi kunde göra eftersom vi har åkt ifrån stan och Bromma flera gånger förut, vi hamna vid Globen så det var att åka tillbaka till T-centralen igen och hoppa på tunnelbanan mot Hässelby strand, och då kom vi rätt! =)
Vi var där i i några timmar och sen åkte vi buss till Solna och sen tog vi pendeln därifrån till Märsta, men vi hoppa ju naturligvis av för tidigt i Solna så vi fick gå i en kvart tills vi kom fram! Efter 00:40 var vi framme i Märsta då gick vi upp och kolla på tv och sen sov!

Söndag: Upp vid 09, klädde på oss och gjorde iordning oss, köpte med oss frukost på pendeln och sen in till stan och affärer igen! =) Sedan vidare till Gröna Lund, och det var nog det sämsta vi kunde göra: bestämma oss för att gå på Grönan på söndag istället för på lördag. Lady Gaga var ju där och uppträdde så det var ju smockat med folk där, fanns ingenstans att låsa in väskor eller någonting heller så vi fick gå runt och bära på det vi hade med oss, och det var kö till karusellerna på ungefär 1 timme, så drygt va det! Men vi åkte ju i alla fall, Extreme, Fritt fall, Insane x 2, Jetline och spökhuset gick vi! =) sen hann vi inte med någonting mer, men det var lagomt mycket, vi gick ifrån Grönan och till stationen inne i stan och tog pendeln därifrån till Märsta och vart lite tv-tittande, sen la vi oss!

Måndag: Upp vid 09, städa och packa det sista och sen in till stan och kolla i lite fler affärer! =) Sedan vidare till Bromma igen och sen till Märsta och tåget hem gick 19:31, äntligen hemma säger jag bara! =)

Det har helt klart varit hur kul som helst där!
Jag bloggade ju ingenting under tiden, bara när vi kom fram, men det fanns ingen tid till datorn och jag ville helst bara skippa datorn när vi var borta! =)