Today!

Jag har inte varit hemma på nästan hela dagen, därför har jag varit lite off med bloggen idag! Klev upp vid 13:30 (!!), gick upp, duscha och klädde på mig sen stack jag ut och var ute till typ 21.30, sen dess har jag vart hemma. Men har inte bloggat någonting förräns nu! Börjar tröttna på att blogga, faktiskt.. Jag vet inte varför, men det känns så drygt att blogga om sin vardag? Det är det verkligen, mer om det i nästa inlägg..

Var med Sara idag i alla fall, satt som vanligt på den där bryggan och försökte spela in flera videosar och det vart ju inte seriösa men hur roliga som helst iaf! ;)

Justja, jag skulle igentligen till Gävle med Ajla imorn men hon kunde inte, jag som var sugen på att shoppa kläder ju! =(
Men nu orkar jag inte blogga mer, hörs imorgonn igen!

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK