RADERAR BILDER!

Nu har jag precis tagit bord lite bilder, och det är hur mycket som helst kvar! Massor av bilder som inte ens gör någon nytta, hur drygt som helst är det! Jag funderar faktiskt på att göra en formatering av min dator igen (oups, vart är mina skivor? Måste verkligen leta dom imorgon!), men det är också för jobbigt.. Måste ju installera om alla bildredigeringsprogram! Suck..

Nä, men nu börjar klockan bli mycket igen, och jag som lovade mig själv att lägga mig i tid, men så blir det inte inatt.. Jag är inte ens trött längre, det är konstigt! Jag som höll på att somna tidigare ikväll. Men det var nog tack vare duschen, det var den som gjorde mig pigg.. Men iaf, jag har skirvit lite på hiss och diss-listan som jag publicerar imorgon, lika så lite från H&M! Men jag vet inte när det blir upplagt, ska nog först ut en sväng när jag vaknar, ska bara göra mig ordning sen sticker jag nog ut, ska ut på stan en sväng för att kolla på en sak! Men vi hörs imorgon under dagen i alla fall.


+ 1000 till som ska bort! Suck..

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK