Nattblogg - Åsikt!



Jag förstår mig inte på folk som orkar eller ens vill lägga ner tid på att göra gratis bloggdesign åt andra bloggare, bara för att dom ska få en snyggare design, bara för att dom är värdelösa på det! Jag förstår inte varför jag en gång kunde gå med på att göra just det - Gratis bloggdesign. Jag förstår om folk tar betalt för att göra det, då är det en helt annan sak!

Hell no!

 
Så ni som jag "bestämde" med att jag skulle göra eran bloggdeisgn, häng er eller gör någonting annat! För jag tänker verkligen inte sitta här och arbeta med någonting som kommer att bli erat, någonting som jag har slitet med och någonting som ni kommer att bli glad över de första dagarna över att jag har gjort det och sen rinner det ut i sanden, hell no!

Den enda personen som jag har lovat och kommer att göra design åt är Sara! Jag ska faktiskt börja på hennes blogg redan nu! Feel the pain!
Du som inte fick en gratis design av mig nu, leta vidare efter någon annan idiot som gör det gratis och inte har något liv!

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK