I'm home!

Hemma! Eller ja, det har jag varit ett tag. Åkte ifrån Söderala i spöregnet och kom hem dyngsur, så nu sitter jag här framför datan och inte gör ett dugg, blir inte heller något städande idag,  jag orkar inte (p.g.a maten på donken) + att hyllor och stänger ska upp inne i "garderoben" för att jag ska kunna fixa bättre med kläderna, men jag vet verkligen hur det ska se ut. Så det kommer bli kanon bra när allt är klart! Skönt det.

Nu, resten av kvällen blir bara framför datan och så, jag tror faktiskt att jag ska ut på gården och hämta krusbär. Hur gott som helst är ju det, och jag som är så sugen på någonting.. Men vet faktiskt inte vad? Det kanske dämpar min törst efter godis, vad tror ni? Jo, så får det bli! Hörs imorgon eller redan ikväll igen, sköt om er!

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK