En update

Jag tänker inte börja mitt inlägg med "Sorry för kass uppdatering", för det gör jag med alla andra inlägg, så därför lägger jag det åt sidan denna gång!

Var ju som sagt hos Magnus och Elin i Söderala ikväll, för dom bjöd på grillat! =) Tog dock ett tag att få fjutt på grillen, men till slut så gick det. Var där ett bra tag, jag hade ju moppen så på hemvägen åkte jag igenom stan och då var det mycket folk och bilder, så kan ju tänka mig hur mycket det är nu, och det är ju tur att det inte är så här mycket folk jämt, det skulle göra mig tokig! Tur att crusingen är bara 2 gånger om året!
Men jag går inte ner på stan någonting, för jag orkar inte det och jag har faktiskt ingen lust. Palla massa bilar? Nej!

Istället så prioriterar jag min dator och min blogg! Not bad? Ska slänga upp några inlägg nu, ska även sätta ihop en outfit! Kika in snart igen så får ni se.


KOMMENTARER
SKRIVET AV: sara

sv: jahaa synd att det ska vara så dyrt :( haft en bra helg? :)

2009-08-09 @ 10:03:51
URL: http://schniii.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK