BLONT VS. BRUNT



Så klart att det är enkelt, men jag vet inte hur enkelt det är med att göra det. Kommer jag kanske ångra mig? Jag vet faktiskt inte. Och jag vet att jag har tagit upp den här frågan förut och jag gör det igen, eftersom jag inte fick några konkreta svar!
Vad tycker ni mina läsare? Ska jag ha blont hår, eller brunt? Jag ska dock inte ha det lika mörkt som på bilden, inte till att börja med i alla fall, kanske blir det sen. Who know?



Alla som ser det här, skriver vad dom tycker! Och då menar jag verkligen alla också!

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Emppu&Jojjo

Okej, tack för hjälpen :)

Vi tycker nog att du ska färga håret brunt, eller du kan ju pröva med toning först o se om det passar på dej.

Ha de bra! :D

2009-08-11 @ 15:14:57
URL: http://emppujojjo.blogg.se/
SKRIVET AV: Anonym

tycker du skulle passa i brunt jag. blir bra nu till hösten också.

2009-08-12 @ 11:07:21
SKRIVET AV: Lighthead ;D

Fortsätt med blont tycker jag, annars kommer känna mig utstött med mitt gula cp hår :o !

2009-08-12 @ 15:27:37

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK